support

Onze helpdesk staat klaar

Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur

Ons Customer Success Team (CST) is er om je een ondersteunende hand te bieden waar nodig. Het CST zien wij als een belangrijk onderdeel van inepro en heeft als doel professionele, snelle support en service te bieden.

Ook na installatie van onze identificatie-, betaal- en document accountingoplossingen willen wij er graag voor je zijn. Niet alleen bij supportvragen, maar ook om de ervaring met onze oplossingen nog beter te maken!  

Op maandag 26 april zal er vanaf 17:00 uur (GMT+2:00 | AMS) een server update uitgevoerd worden. Het is mogelijk dat Printmydoc, webloader, IBOS SaaS en Myinepro dan even niet beschikbaar zijn.

Product
handleidingen

Ben je op zoek naar uitgebreide technische informatie over onze specifieke software of hardware, neem dan een kijkje op inepro manuals.

Hier vind je een overzicht van alle beschikbare digitale handleidingen en instructies. Staat wat je zoekt niet in het overzicht, neem dan contact op met het Customer Success Team.

Product retourneren of laten repareren?

Hardware beschadigd, defect of retourneren? Je kunt artikelen terugsturen en/of laten repareren door onderstaand RMA-formulier te downloaden.

Volg de instructies en vul het formulier in. Heb je nog andere vragen en/of opmerkingen voor ons Customer Success Team? Neem dan gerust contact op.