23/3/2021

Hoe het begon; nieuwe bedrijfsfilm

Hoe het begon; nieuwe bedrijfsfilm

Al bijna 30 jaar is inepro ontwikkelaar van innovatieve betaal- en document accountingoplossingen voor vele verschillende toepassingen. In 1992 werd de inepro Group opgericht door Ritske Clewits. Wij begonnen natuurlijk op zolder, maar daar zijn we niet gebleven. Ritske koos voor een strategie die voor hem vanzelfsprekend was.

Ontdek de wereld, bezoek je klanten en innoveer door naar ze te luisteren! Marketinggoeroes noemen dit de customer intimacy-benadering. En net als onze oprichter, brengen onze accountmanagers tegenwoordig regelmatig bezoeken aan onze klanten. Want die bezoeken zijn essentieel, voordat we de Bob de Bouwer-vraag opwerpen en een nieuwe oplossing ontwikkelen. En innovatie zonder efficiency, zo ontdekte Ritske al snel, is het najagen van wind.

Onze mentaliteit

Toen we een manier zochten om onze "day one mentality" uit te drukken, zochten we naar een historische held met precies dezelfde mentaliteit als de onze. We vonden er twee. Wilbur en Orville Wright. Hun levensverhaal is een metafoor voor onze mentaliteit. Het zijn twee waanzinnig efficiënte avonturiers die, door vast te houden aan hun mentaliteit, de loop van de geschiedenis hebben veranderd. Als iemand ons vraagt waar we voor staan, vertellen we hen het verhaal van de gebroeders Wright.

Nieuwe inepro bedrijfsfilm

De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest met het maken van onze nieuwe bedrijfsfilm die onze geschiedenis vertelt, onze waarden benadrukt, onze link met de gebroeders Wright laat zien en onze uitgebreide portfolio weergeeft. We zijn erg blij met het resultaat, dat een inkijkje geeft in de wereld van inepro.

We willen Sennen en Alex van Saproco bedanken voor het visualiseren van ons verhaal.

Wij wensen u allen veel technische inspiratie toe!